Борзнянська РДА
      Анонси















               


              Назад

              ВИДАЧА СВІДОЦТВ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ ВЗАМІН ВТРАЧЕНИХ/ЗІПСОВАНИХ ДЕРЖАВНИХ АКТІВ НА ЗЕМЛЮ ТА СВІДОЦТВ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ

              Для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрація якого проведена до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи зіпсуванням свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією, державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку заявник подає до реєстраційної служби:

              - завірену в установленому порядку органом, що видавав документ, копію примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа;

              - оголошення про втрату документа у регіональних (обласних) друкованих засобах масової інформації за місцем розташування нерухомого майна, в якому повинні бути зазначені назва документа, його номер і дата видачі, на чиє ім’я виданий, яким органом.

              У випадку пошкодження чи зіпсування документа, подається пошкоджений чи зіпсований документ та його завірена копія.

              За результатами розгляду заяви та документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав, державний реєстратор проводить державну реєстрацію права власності з видачею свідоцтва на заміну втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа. У свідоцтві зазначається серія, номер, назва, дата видачі та суб’єкт, який здійснив видачу втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа.


              Начальник реєстраційної служби

              Т.П. Лєдяєва

              Назад



              27 Вересня 2017 10:00
              25 Вересня 2017 12:00
              15 Вересня 2017 08:00
              14 Вересня 2017 09:00