Борзнянська РДА
      Анонси

















                Назад

                Робота зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2013 року

                У нинішніх умовах всебічний розгляд і оперативне вирішення звернень громадян, задоволення законних прав і інтересів стає в ряд пріоритетних завдань органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, керівників установ, організацій, підприємств. Це відповідальний обов’язок посадових і службових осіб, фактор забезпечення соціально – економічної і суспільно – політичної стабільності в кожному населеному пункті і в цілому в районі. Враховуючи особливу роль звернень громадян до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» на виконання Указу Президента України № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районна державна адміністрація постійно вживає заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, створення необхідних умов для організації особистого прийому відвідувачів, проведення прямих телефонних ліній, організації виїзних приймалень. Всі заходи здійснюються на високому рівні з конкретним реагуванням керівництва на всі звернення без винятку.

                Робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації постійно аналізується та узагальнюється з метою виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих проблем, які потребують розв'язання на місцевому рівні.

                Стан роботи із зверненнями громадян розглядався на розширених засіданнях колегії райдержадміністрації та президії районної ради, засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, висвітлювався в районній газеті «Вісті Борзнянщини» та на офіційному веб - сайті райдержадміністрації.

                На адресу райдержадміністрації надійшло 22 письмових звернення, як і за відповідний період минулого року, з них 4 колективних звернення та 2 повторних.

                Найбільша кількість звернень відносилась до питань аграрної політики (7 звернень, в 2012 році також отримано 7) та діяльності органів місцевого самоврядування (4 звернення).

                Підняті питання щодо діяльності медичних закладів району (3 звернення), соціальної сфери (2 звернення), та інші.

                Відповідно до затвердженого графіку головою райдержадміністрації проводяться дні особистого прийому громадян. В І кварталі на прийомі побувало 22 жителі Борзнянщини, що на 16 більше ніж за відповідний період 2012 року. Порушені питання, які стосувались житла та соціального захисту.

                Щомісяця голова райдержадміністрації в установлені та доведені через засоби масової інформації до жителів району години проводив «пряму телефонну лінію». На протязі І кварталу 2013 року проведено 3 «прямі телефонні лінії», зателефонувало 47 жителів Борзнянщини, за відповідний період минулого року отримано 8 звернень на пряму телефонну лінію. Порушені питання стосувались соціальної сфери, комунального господарства, тощо.

                Районна державна адміністрація забезпечувала оперативний і всебічний розгляд кожного звернення. Надавали заявникам практичну допомогу у вирішенні порушених питань та прикладали всіх можливих зусиль для вирішення піднятих питань.

                Назад



                27 Липня 2017 10:00

                Як Ви вважаєте, який з-поміж запропонованих пам'ятників повинен бути встановлений на місці знесеного пам'ятника біля будівлі районної державної адміністрації? Інші пропозиції надсилайте за адресою: "borzna_inf@meta.ua"